Assessoria Laboral

En el nostre servei d'assessoria laboral realitzem tota la gestió laboral acompanyada del corresponent assessorament per a cada cas i cada part.

ContactarAssessoria Laboral

Com assessoria laboral oferim un assessorament preventiu i de contenció en tots els aspectes del treball. Els nostres assessors laborals estan constantment actualitzant-se en matèria de bonificacions per procedir amb els tràmits correctament i evitar multes i sancions a la Seguretat Social.

Oferim solucions relacionades en l'àmbit laboral per a qualsevol mena d'incidència relacionada en els aspectes professionals. Com a gestors laborals som experts en gestió i assessorament d'acomiadaments conflictius entre empresa i treballador. Així mateix, assistim a les conciliacions en el CEMAC i assessorem en defensa davant dels tribunals dels jutjats socials. 

En l'àmbit de gestoria laboral, ens encarreguem dels aspectes relacionats amb tota la documentació necessària dins de l'àrea laboral. Gestoria Babià s'ocupa de tota l'assessoria i gestió dels aspectes del treball complint la legislació laboral. Concretament, oferim gestionar i confeccionar una estratègia basada en el dret laboral sense oblidar-ne l'economia i la comptabilitat.

Serveis

  • Actualització de convenis.
  • Assegurances socials. Confecció TC1 i TC2.
  • Assistència i negociació reclamacions dels treballadors davant CEMAC i Jutjat del Social.
  • Confecció dels comunicats d'accident a la Mútua Patronal.
  • Confecció trimestral del model de Retencions IRPF (model 110) i Resum anual (model 190).
  • Contractes de treball, pròrrogues i registre a l'INEM/OTG.
  • Notificacions de fi de contracte, Cartes de Sanció i càlcul i de finiquits.
  • Nòmines dels treballadors.
  • Tramitació Prevenció de Riscos Laborals.
  • Tràmit d'incidències (altes/baixes d' I.T. derivades de malaltia comuna o accident).

Preguntes freqüents

Què és una assessoria laboral?

L'assessoria laboral és l'encarregada de fer les gestions dins l'àmbit laboral d'una empresa. A més, una de les seves funcions principals és assessorar perquè compleixin la normativa vigent en aquesta matèria. L'assessoria laboral està pensada per cuidar les relacions laborals dins de la normativa.

Què fa un assessor laboral?

Un assessor laboral és un expert en dret laboral, gestió de conflictes, economia i polítiques laborals. El consultor laboral té coneixements per abordar qualsevol qüestió laboral de la companyia. A més a més, cal estar actualitzat a tots els canvis de la legislació per complir totes les obligacions sense penalitzacions.

Assessoria Laboral

ResponsableAssessoria Laboral

Judit Flores Castellet
Judit Flores CastelletDepartament laboral Oficina de Castellbell i el Vilar

Publicacions

Descubreix les nostres publicacions de Assessoria Laboralveure totes les publicacions

No has trobat el que buscaves?

Trobes a faltar alguna area o servei? Tens alguna pregunta a fer-nos sobre un servei? No dubtis en contactar amb nosaltes per fer-nos arribar qualsevol dubte que tinguis.

ContactarAssessoria Laboral